måndag 29 december 2008

MVC V.32


Idag har jag varit på mvc på kontroll. Allt var bra, förutom att jag hade glukos i urinen nu igen, så det blir att lämna ett faste urinprov i morgon då så får vi se vad som hittas på då.
SF: 32
Hjärtljud: 146 slag/min
Vikt: 76kg. Gått upp 14 kg (Mkt julmat)
Blodvärde: 124 bättre än sist.
Huvudet var fixerat, Så det känns skönt.
Måste åka úpp och titta på BB i Falun nu snart, kanske i nästa vecka dom har "öppet hus" måndag och torsdag kl 19 tror jag att det var.
Banken har vi hunnit med också, lagt om nå lån, det låter så fint och glasklart när man sitter där, men i samma sekund som man stänger dörren där så stannar det kvar inne på banken tror jag,Eller så är det som dom säger under de 3 sista månaderna så krymper kvinnans hjärna för att "gå" till barnet, det stämmer på mig iaf. Känner mig helt pantad ibland. Jaja mer än vanligt iaf, så nu fick jag säga det, det som alla andra redan tänkt.
Nu ska jag måla listerna till hallen, Det blir så fint=)
Kramar





1 kommentar: