tisdag 1 december 2009

Japp

Ja...jag ska ge mig på att blogga igen... Om jag har nå läsare kvar...?=)
Vincent har ju varit sjuk...tror det var pga vaccinations sprutan...Feber från tisdag till natt till söndag + några prickar på magen...?!Men nu är han bättre men en envis hosta har han...

Idag har vi iaf varit på mamma träff hemma hos Nina och Uno...Druckit glögg och ätit pepparkaka och lussekatt...så gott.

Och så har vi ju hunnit en del här i huset...Hallen uppe och nere är klart och idag drog vi igång i vincents rum...Tusen tack Maria för barnvakten=) Bilder kommer så småningom...

Nej snart dax för hemmafruarna

6 kommentarer:

  1. Jag läser :) Har saknat din blogg :)
    Ses på torsdag hoppas jag! :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är kvar, när jag väl är vid datorn :P

    Älskar dig!

    Puss

    SvaraRadera
  3. jag har också väntat på nästa inlägg :) kram till dig och lillgrabben

    SvaraRadera
  4. jga är då oxå kvar =) va på tiden att du uppdatera lite =)
    bara skoj att va barnvakt fast det känns lite i ryggen ;) hihi...
    puss

    SvaraRadera
  5. jag kikar in då o då =)
    Men är dålig på att kommentera!

    SvaraRadera