torsdag 15 januari 2009

V.34

Jaha v. 34 då vad snabbt det går=). Igår var vi på föräldragrupp om förlossning, intressant hur allt fungerar. Och efter det var vi in till barnmorskan och mätte magen och lyssna på hjärtljuden dom låg på 142 slag/ min och SF var 33. Allt såg bra ut, och det är fullfart i magen vill jag lova h*n är ju så stor nu så det är inte så mkt plats kvar i magen för t.ex min lungor är anfådd som flodhäst, lovar att en tant på 90 år med grav övervikt har bättre kondis än jag=)



Och så är det golv rivning i hallen...





Ut med den fula mattan...




Har ni sett vilket fint trägolv som kom fram, Tyvärr så går det ej att fixa till och

använda det, är så förstört.





Här ser det ut som dom har slagit ihjäl någon, få se vad vi hittar under plankorna=)

6 kommentarer:

  1. det ska du få göra :P haha kanske ligger nått gammalt förruttnat lik där under ;P

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!

    Nu börjar bärfisen få ont om plats därinne...=)
    Har ni målat väggarna i hallen än??
    Kanske får komma förbi en sväng i helgen och kolla läget?!! Å säga grattis live =)
    Ha det så bra o krama om maggen från tant Jessica

    SvaraRadera
  3. Hihi ja jag har med hört det, även om man drömmer om att någon dör eller så. Men petar i mig mina p-piller än,så ingen bulle i ugnen än iaf, men man vet ju aldrig ;)

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Där fick jag dej =D Bloggträsk är det på högsta nivå, nu lägger jag dej som länk på min blogg. Måste komma förbi på en kaffe nån dag! Saknar dej på jobbet!

    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  5. Hehe nejdå, det ska jag icke göra =)

    SvaraRadera
  6. Vad stor magen har blivit, nu är det inte långt kvar du :) Spännande? :)
    Kram Frida

    SvaraRadera