måndag 4 maj 2009

...




Nu var det ett tag sedan jag skrev nå vettigt(Om jag gör det någon gång)



Men det har väl inte hänt så mkt...På valbog var Jocke, Jessica och gullungarna här, det var så trevligt...Tycker om er!!!!



I fredags så var vi till Larsbo och hälsade på, Vincent fick super ont i magen på em, han grina och jag grina...Nej jag har inte fuskat med mjölk... det enda jag kan komma på att det var är, han får nå droppar som heter magdroppar (semper) med någon aktiv bakteriekultur...som han ska ha en gång om dagen, brukar få dom på morgonen..men utan någon anledning så missade jag det, tror att det var det. Så i fortsättningen får han dom direkt vi kliver upp...






Resten utav tiden så har vi varit ute i trädgården och räffsat, som min pappa lärt mig att det heter inte krattat... Är så kul att göra fint i trädgården. Alla som kommer och går förbi säger att vi gör så fint, Så det är kul. Fast allt är ju bättre än som det såg ut innan.






Nu ska jag göra lite hushållsysslor innan Prinsen vaknar...



Förresten om det är någon som undrar sover han kanon på nätterna=)

Fredrik, Jessica och Lia

Jocke

Mammas lilla gull...

4 kommentarer:

  1. vilken vacker son du/ni fått..
    du när ska vi ta och ses :) de blir ju aldrig av :(
    kramar till er ..

    SvaraRadera
  2. visst är et skillnad på räffsa och kratta minsann!
    du-kolla lampan jag tävlar om, kika in hos mig är det länkat-jag tycker den är tjusig!

    kramen och pussen på er alla-hörde ni hade finbesök igår ;)

    SvaraRadera
  3. Vettigt och vettigt? Måste det vara det då? Isåfall har då jag missuppfattat det på min blogg :P
    Ni kommer få det så fint (Har redan) i trädgården när ni donat färdigt =)

    Älskar dej <3

    SvaraRadera
  4. Hallå där, skulle vi kunna få till en träff i nästa vecka kanske?
    Om du kan slita dig från räffsan...
    Kram

    SvaraRadera