onsdag 27 maj 2009

Varit och storhandlat idag...tusen tack syster yster för hjälpen!

Storhandla med småbarn= Nejtack!!


Har prövat face it stå solarium...4,5 min perfekt för mig som inte kan vara still så mkt längre=)

Satsar på att blir lite beige istället för grå dassig...


Åh, i morgon ska V få Vaccination=(


Tänker på min pappa som opererats idag...Operationen gick bra, men pratade med honom nu då hade han svällt upp så mkt, så vi får se om han ska åka iväg...


Åh...snart åker vi på minisemester till Sälen, med bästaset vännerna Jocke och Jessica och gullungarna...Ska bli så kul=)


Lite mys i soffan innan sängen kallar...



Alldeles färsk...Gud vad fort tiden går...

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen min!

    Nu är det bara en dag kvar! Jag längtar...barnen ska packa lite leksaker idag!
    Vi måste höras om vad vi ska ha med för gottig mat...slår en pling när jag slutat skolan!

    Kram på er alla favoriter!

    SvaraRadera