tisdag 3 februari 2009

3 Februari...



Idag har jag bakat kolakakor... mumsfilibabba!!! bakade också kokostoppar och negerbollar(Ja, jag säger så)...


Idag har Fredrik hållt på i hallen hela fm till han skulle åka och jobba...








Så nu ligger golvet på plats...inte så mkt kvar nu...hoppas vi blir klara innan bäbisen kommer.



Tänker på dig Maria...Det var jätte tråkigt att det skulle bli så här!

Fina Missen!!!!


Nu ska jag ringa verkstaden... Våran bil är på service, hoppas den är klar nu!
























2 kommentarer:

  1. Ja så kul att vi kan läsa om varandra..
    Läste du min blogg att jag skulle sälja skötbordet, är du intresserad?
    om du vet nån annan som är intresserad så hör av dig..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt i hallen! Japp, grabbarnas rum har fått vitt på väggarna-bruten vit-inte den ljusbeige som de hade med mina målade palmer och grejjer-mysigt i sig, men de har tröttnat!
    Så tyget som jaghar i bloggen med träden, till draperier under snedtaket och ljusgrå hissgardiner tror jag. Ja, du får se när det blir klart-det tar sin lilla tid mellan kröksjukor och allt annat stök man måste ståi.

    Har du funderat på hur du _vill_ ha din förlossning?? Smärtlindring och så? Sen blir det ju sällan som man planerat-själv ville jag ju ta bussen hem med my och victor grälade jag om kejsarsnintt mitt under krystvärkarna för jag _ville inge mer_*puuhhh* Hur man är!

    Kramisar-är du också världsbäst på kolakakor??

    SvaraRadera