onsdag 11 februari 2009

God morgon eller förmiddag=)

Sitter här med mitt morgon kaffe.
Idag så ska jag bara vara inne och mysa, tvätta lite och städa och göra pannbiff...mums!
Men jag ska börja med att måla lister till hallen, nu har vi inte så mkt kvar att göra, golv och taklister bara.
Vill bli klar i hallen, för jag har en sak som jag skulle vilja göra innan bebisen kommer och det är att storstäda hela huset, men ingen ide när man håller på och sågar och grejar i hallen ju...

Nej här blir inga barn gjorda...bästa att sätta igång.

3 kommentarer:

  1. Tack tack är inte riktigt klar än men snart.. :)

    Föresten jag ska ha barn meandi klädparty den 21/2 kl 15:00 om du inte fått bebisen då kommer du då?

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. "Här blir inga barn gjorda" Nej det hoppas jag, du har ju redan en bulle i ugnen ;)

    SvaraRadera
  3. *sss* låter som en mysig dag. Själv har jag varit till frissan, fått ansiktsbehandling och nu färga håret på svägerskan.
    Så i morgon är det nya tag-städning och pyssel i vanlig rdning. Victor sade idag-"mamma du har inte tvättat på 110 år!!!

    Kramis!!

    SvaraRadera