måndag 2 februari 2009

Måndag igen

Så var det måndag igen...Är det bara jag som tycker att dagarna springer iväg??!! Det går så himla fort... tur är väl det för nu vill jag ha min bäbis...
Maria har varit i väg med sin katt till djursjukhuset idag... så nu väntar vi på svar, hoppas allt går bra, Håller tummarna!!!

Helgen har varit lugn...första helgen på länge som jag inte har spenderat i hallen=) Är bara golvet kvar att lägga in och det håller Fredrik på med nu... Så jag lämnade honom i fred och åkte till Stan och fikade med syster Maria och Hanna, och igår var jag till Larsbo.

En promemad i detta fina väder kunde jag ju inte motstå...jätte skönt.

Så nu sitter jag har och drickar kaffe och häver i mig choklad=) Mums...

4 kommentarer:

  1. Hejsan gumsan!!
    Vad skönt det låter!! Hoppas allt är bra med bärfisen och gubben din också. Vi kanske kan ta en lite kaffe nån eftermiddag den här veckan?! Ha det så skönt o säg åt den där lilla bärfisen att tant Jessica vill komma o lukta på h*n snart =) Kram

    SvaraRadera
  2. hej. allmänt drygt bara, igår och idag har varit riktigt påfrestande dagar, men jag repar mig snart ska du se :)
    Tycker om dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Äntligen hittade jag din blogg.. :)
    Hur är allt? Kul att läsa lite om vad du har för dig om dagarna..

    ha d bra, kram emelie
    Min blogg:emeliechristianthilde.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Låter som att du har det najsit värre! Skall bli kul att se hallen...själv har jag pysslat med grabbarnas-börjar närma mig ett någolunda klart-grabbarna är förtjusta, Max kunde knappt somna för han låg och fnissade.

    Nästa helg-trot eller ej-skall vi nog få in det restrerande golvet på nedervåningen!!!!!
    Hade det varit klickgolv hade det varit gjort för lääänge sedan-av mig allena-men nu blir det ju trägolv-vitpigmenterat Dalaflodagolv!

    Kramis på dig!
    (ps Maja undrar när dendär kusinen kommer?? men ta det luft ingen brådska-en bäbis kommer när den kommer när den är redo!)

    SvaraRadera