torsdag 5 februari 2009

Öronen...

Jag älskar att topsa öronen...Tänka att topsa dessa=)


4 kommentarer:

  1. Hej..
    Ok, men de är ju ett väggskötbord, och de tar ingen plats. Vi bodde på 45 kvm innan vi fick thilde och tills hon var 6 månader och då var skötbordet perfekt..
    Ska du inte slå till då?

    Ha d bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, vad pucko du är :D
    Orkar inte logga in så jag skriver här
    Knaslillasara.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Topsa öronen??? Peta öronen säger man väl?? Kram o tack för idag, har haft superkul!!

    SvaraRadera
  4. Ha, en till! Det är uunderbart att topsa öron! Min man tror att jag automatiskt stoppar en tops i örat när jag går på muggen-där har han nog rätt! ;)

    Kramis! (bussen hem var ryvärr inget barnmorskorna var så sugna på *ss* Lustgas funkade finfitn för mig!)

    SvaraRadera