onsdag 18 februari 2009

Det vart en pojk. 3920 gram och 52 lång. Världens vackraste...

17 kommentarer:

  1. Nog är han vacker allt! Maja hälsar MYCKET, de andra barnen är mest orolig för mig eftersom jag tjuter ;)!

    Grattis än en gång till er båda-bra bakad bulle detdär!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till er!! Hoppas att ni mår bra å att allt gick bra! Många kramar från grannarna Erica & Jesper

    SvaraRadera
  3. Vilken söt liten prins...Nu sitter jag och grinar...sååå glad för er skull! Imorgon kommer jag och barnen och luktar på min lilla bärfis!! Många kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis!! :)
    Så himla fin och söt! :)
    Får höras senare om ett besök när ni har kommit hem och landat i lugn och ro! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till eran lille prins som äntligen har kikat ut :) så vacker han är.. hoppas allt gick bra och att ni mår bra.. vi får höras när du har ork och ta en fika med camilla o alicia.. massa kramar till er!

    SvaraRadera
  6. GRATTISGRATTISGRATTIS:D vad söt han är!! kramkram

    SvaraRadera
  7. Grattis Caroline!
    Vilken fin liten kille!
    Kram Anna.

    SvaraRadera
  8. Grattis Caroline! Så vacker pojk! Hoppas förlossningen gick bra :)!

    SvaraRadera
  9. Grattis till er alla tre =)
    Kramar Leo

    SvaraRadera
  10. Grattis till pojken!!! Kram från Johanna din gamla italien vän.

    SvaraRadera
  11. ÅHHH herregud! AHr totalt missat.. GUD va fin han är STORT GRATTIS till er..
    Vad ska han heta?

    Hoppas att allt gick bra och att ni mår bra? Kramar från oss

    SvaraRadera
  12. Grattiskramar från mig, Jocke och mamma,Lena :)
    Han är super söt! :) Vad duktig du har varit, som klämt ut en superbebis ;) hihi!
    Vad ska han heta?

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Grattis min älskade syster =) älskar dig

    SvaraRadera
  14. Grattis!
    många kramar från Sandra,Kristofer och Melvin

    SvaraRadera