fredag 20 mars 2009

Äntligen...

Äntligen är det fredag, och det innebär bara en massa MYS!!!
Ikväll kommer svärföräldrarna hit och mamma å pappa och lilla Sara, vi ska äta tacos och kolla på let´s dance.
Och i morgon ska Fredrik börja i hallen på övervåningen, Han är så duktig min älskling, och medans han gör det åker jag ock gullungen till Kupolen med mamma, Spännande första gången ute bland massa folk...Blir lite nervös=) Tänk om någon tar honom.
Jag ska köpa någon klädtrasa till mig, känns som om jag inte har någonting att sätta på mig=(
Endast mjukisbyxor...det är ju iofs skönt det, men vore trevligt att se ut som folk någon gång
(Så gott som iaf)






Kommer lite bilder på hallen...










Inatt har min busunge håll mig vaken... sovit en halvtimme, ätit sovit en timme ätit osv...
Tur att han är så söt...













7 kommentarer:

  1. haha och nyfiken får du fortsätta vara ;) hihi...

    SvaraRadera
  2. så fint ni fått till det, kommer ju att bli värsta lyxhuset! :)

    SvaraRadera
  3. Guud han är så fin!! :) Kommer bli värsta tjejmagneten när han blir stor ;)

    SvaraRadera
  4. Ni har gjort det så fint i huset! Vill också ha en sån fin hall =) kanske ska muta Fredrik...
    Måste ses någon dag så jag får gosa med gullungen!

    Kramkram

    SvaraRadera
  5. "-Lilla sara" *ss*
    Det var värst vad din sambo är företagsam-eller har du bytt "renoveringstimmar" mot fisketimmar?? ;)

    Hoppas ni hade det mysigt igår-visst var det tur inte magnus åkte ur??
    Hoppas du hittar ngn klädtrasa ;)

    Kramish

    SvaraRadera
  6. va fint det är! ljust och fint! det var allt en liten godning jag fick se idag i borlänge :)! kul! ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera
  7. Ja de går verkligen super fort tiden, så ta vara på den :)
    nehe träffade du aldrig camilla .. nej kanske inte så bra att åka om man är förkyld
    så man smittar dom små barnen.. ja gud jag vill jätte gärna åka med dit då, jag är
    ju ledig hela veckan ,så jag kan vilken dag som helst .kul med lite shopping åt en själv för en gångs skull=).allt är toppen med oss,med er då?
    Massa kramar

    SvaraRadera