fredag 13 mars 2009

Ja...

Ja, nu var det ett tag sedan som jag skrev. Blir lite då och då=)

Känner mig riktigt utvilad idag faktiskt, min lilla gullunge har sovit från kl 24 till kl 04, Det har väl aldrig hänt förut...Känns så skönt.


Igår hade vi besök av Alexandra och lilla Nellie, hon är så söt. Det var jätte trevligt!

Det var en "gubbe" här i går och installerade en pelletsbrännare till oss, så nu har vi så varm och skönt i huset och förhoppningsvis billigare elräkning=)


Idag ska vi åka till Larsbo, Ska sova kvar där, äta god mat och mysa framför tv kika på let´s dance. Fredrik och pappa ska ut och fiska på lördag.
Nu ska jag byta en bajsblöja=)


Mina älsklingar...Älskar er så!!

5 kommentarer:

  1. Ja men då tycker jag att vi ska ses o ta en fika och tjåla lite ,och så man får se underverket i verklighet :) ja allt är bara bra med oss, med er då?
    Trevlig helg med massa mys till let´s dance ! Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort på dina grabbs...provade ringa idag men ni var väl ute på vift förstr jag!! Idag när det är fredag den 13:e såg jag i alla fall till att krackelera Herrgårsfrugans bil....smidigt va!! Har inte pratat med henne sen jag slutade där, det var ett väldigt kärt återseende =) Ha en skön helg och hälsa pojkarna!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken underbart vacker kille ni har fått! Hur går det för er?
    Såg att vi har likadana babygym =) Så fina!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi triva riktigt bra! Nära till dagis är ju ett stort plus förstås, och så är det ju en lugn gata också...
    Ska ni till kyrkis nåt? Vore roligt! tisdagar och fredagar 9.30-11.30.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack =) Det är bara trevligt att vara hos er med =)
    Älskar dej. Puss och Kram

    SvaraRadera