onsdag 18 mars 2009

En månad...

Idag blir min lilla prins en månad. Gud vad det går fort tycker inte att det
var länge sedan som jag fick plus på stickan=)


Igår var vi till BVC och han hade gått upp från 4090 till 4330g och vuxit hela
1cm, Min fina kille.




Igår natt var också helt underbar han somnad vid 22.30 och vaknade vid 04.30
Så skönt...tänkte att nu kanske vi hade fått till detta med nattamålen,men men
Inatt har han sovit från 22.30 till 02.00 ville ha lite mat och sedan somnad han om till kl 05.00
Sedan har vi bara slumrat lite... varför sova när man kan ligga och kika i taket=)
men vi låg kvar i sängen till 7,30 och mös...Han var ju nöjd inge skrik eller gråt.


När man tittar ner i hans säng och ser hans fina små ögon som tittar på en så spelar det ingen roll vad klockan är, Han är så go...


Idag kommer moster Maria och hälsar på, så trevligt med lite sällskap på kvällarna nu när Fredrik jobbar em. Saknar honom på kvällarna...






En månad idag




Imåndags så var syter Stina här med alla barnen...Det var trevligt

Nu ska jag plocka lite tvätt....


6 kommentarer:

  1. Redan 1 månad killen..
    ja gud de var så gott med negerbollar mmmm ;)
    men du träffade camilla i går och jag är ledig hela nästa vecka(förutom helgen) kan du ses nån av dagarna ?

    SvaraRadera
  2. oj det går verkligen fort vännen, så skönt att allt går bra för er!! Men du vet vart jag finns om det är minsta lilla (även bra saker)och fast jag inte kan komma direkt så finns jag här, det vet du ;) Kramar

    SvaraRadera
  3. Puss på honom!

    Ensamma kvällar är verkligen öööken-jag tycker det är skönt att det inte mer regel än undantag längre med ensamma kvällar.

    Vilka söta välartade barn du hade med på bild då *hhhrm* ;)

    Kram på Er!

    SvaraRadera
  4. Jo det är bara bra med mig, äckligt mycket i skolan bara men det är för att vi håller på och avslutar denna delkurs, sen får vi se :) Jobbar på det där med att komma hem, och självklart får vi se till att träffas då!! :) kram

    SvaraRadera
  5. Men åh, jag tycker det känns som nyss som du berättade att du var gravid :P
    Och jag tycker det känns som igår som Vincent föddes :P Kramar på er! <3

    SvaraRadera
  6. Det brukar vara ganska många där... Det ligger i Sockenstugan i grangärde. Till vänster när man kommer in genom dörren, du ser direkt när du kommer in =)
    Hoppas vi ses där då!

    Redan 1 månad gammal! Visst går tiden fort =)
    Kram

    SvaraRadera