onsdag 25 mars 2009

Våfflor...

Japp idag så ska jag äta våfflor...Är det våffeldagen idag?? Spelar ingen roll ska äta det ändå=)
Idag vaknade vi 7.30 så skönt, känner mig utvilad faktiskt. Då sov han från kl 3 till 7.30 inget snuttande på småtimmarna=)
idag får vi mkt besök...Syster S på förmiddagen...och sedan ska Stine och Loke och Annsofie och Alva och vi gå till Tillmans och fika ... och sedan kommer Niklas med Alicia...Så trevligt så...
Ska göra klart min planka idag tänkte jag=) Bild kommer då=)
Det går framåt i hallen uppe...Sedan blir det barnrum, ska bli så kul! Vet redan på ett ungfär hur det ska bli=)
Har ju fått ett sånt fint väggord av syster M... Det finaste vi gjort i blå text...Tusen tack för den...
Snart kommer Syster...

6 kommentarer:

  1. Klart det är våffeldagen, jag tjuvade och hade den i förra veckan :P hoppas ni får trevligt idag när ni har så mycket planer, många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    När börjar du jobba igen då?
    Jag börjar jobba vecka 25 och jobbar sista veckan vecka 33 ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. ja jag har klippt lugg, jag har förnyat mig lite =)
    nehe blev de inte , nästa vecka kan jag, hmm vet ej än hur jag jobbar men kan ta reda på de..
    ha en toppen helg. kramar.

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Här ger jag dig en superduper intressant komentar + Min bloggadress, jag känner mig generös! kram <3

    SvaraRadera
  5. äh du är så fin ju! Dessutom vore det ju fan konstigt om du inte hade nåt kilo mer än förut med tanke på att du precis har fått barn din dåre :p men i sommar när jag fått upp flåset lite så kan vi springa du och jag så hakorna flyger ;) Kram

    SvaraRadera
  6. tack för det =)
    det var bara trevligt att ni kom en stund,saknar ju min kille =)
    syns snart igen... puss

    SvaraRadera