onsdag 1 april 2009

Sol och dubbelhakor...

Måste ju börja med att skriva vilket underbart väder...Har suttit på altanen och solat=)
Nu är det dax...Nu ska både dubbelhakorna och häng magen bort.
Var på lånpromenad m Annsofie och Alva, Va ute i TVÅ timmar, Nej inget lunkande utan rask takt...de ni! Fortsätter jag så här så är jag i trim till påsk (då det är dax att hugga in på alla äggen) Undra om man får nå påskägg i år...Eller är man för stor för det?



I helgen var vi till mamma&pappa
Rena semestern, Inte helt fel att sätta sig vid dukar bort=)

På söndagen var vi till Mormors hus i tunkarlsbo ligger utanför Söderbärke...Vilken underbar affär, Shoppade lite grejer






Har gjort om lite på hyllan,Ska upp med lite mer kort. Jag köpte X på mormors hus.


Idag blir min lillkille 6 veckor, vad fort det går.


Snart kommer Syster M och Mamma...










3 kommentarer:

  1. Hoppsan, hoppsan!!
    Tuffa tag hör jag! Åh, jag skulle åxå vilja åka till mormors hus-jag har haft det i åtanke många gånger men det blir aldrig av. får väl göra det när det är dags för "piff" här hemma.

    Ta det lugnt med kilojakten det tar ett bra tag innan kroppen återhämtar sig efter en bebbla-men att vara sund gör ju inget!

    Kramish!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen!!
    Vad duktig du är...skärp till dig nu med hurtigheten. Du vet det ä 3år sedan jag klämde den sista o jag har fortfarande inte tagit tag i kroppsdelarna som behöver en rejäl dust!! Du vet jag satsar på att se bra ut vid 30!!

    Tänkte höra om ni har lust att komma förbi n sväng imorgon eller om vi kan komma till er kanske...Du måste berätta om "mormors hus"också...börjar sakna mina godingar nu =(

    Jag hör av mig senare så kan vi se om vi kan klämma in något....men å fasiken tar du bilen =) Kram o hälsa grabbarna!!

    SvaraRadera
  3. Oj vilket fint kort på lillkillen =)
    och så tjusigt du hade gjort =)

    Älskar dej <33

    SvaraRadera