tisdag 14 april 2009

Jaha...

Jaha...då är påsken över. och det blev även i år massa påskmat och påskägg, givetvis en och annan påskkärring och påskgubbe. Drömmer mig tillbaka när jag var lite och gick påskkärring, Hur man satt och rita alla dessa påskkort, för att sedan gå ut och få kaffepannan fylld med godis och en och annan slant. Det var tider det...





Har väl intre gjort så mkt under påsk bara latat mig och haft det bra...Tills igår för då storstädade jag sovrummet och gjortde lite vår/sommar fint där...





Fredrik har då jobbat hela helgen med hallen uppepå...Det blir så fint!


Har även börjat att röja ute i våran djungel till trädgård...





När vi var ute och höll på så kom det ett par förbi, Hon berättade att hon bott här som liten. Sa bla att under vårat förråd ute på gården finns en källare och i bersån så grävde dom ner hennes farfars kläder när han dog. Dom skulle komma förbi i sommar med kort och en film från 1948.





Har ringt kyrkan idag och bokat dop i sommar=) Så nu är det planering som gäller...





Om det är någon som funderar hur det går med nattpassen så låter jag det vara osagt... Så kanske ni förstår.





Idag kommer Syster M och äter mat med oss...ska bli så kul.





Många kramar...






Min älskade son...Att man kan älska en person så mkt!

1 kommentar:

  1. Kul med lite kuriosa om huset! vi har bara njutit och arbetat ute i helgen.
    Nattpassen-såpass ;)

    Jag får åxå hopp i inläggen ibland-hurjag än fixar och redigerar.

    P & K

    SvaraRadera