måndag 6 april 2009

Tvungen att slita mig från den underbara vårsolen för att sätta mig här en stund...Vilken inverkan den har på mitt liv=) datorn alltså
Idag har vi varit till Bvc på babymassage, Tyckte det var skönt ett litet tag iaf...Denna gång kissade han inte på mig iaf=) och nu ligger gullungen och sover...

Håller på och exprimenter (stavas inte så där va?Men ni förstår vad jag menar) med Vincents sovtider under dagarna...I lördags så sov han 3 timmar på förmidagen och var vaken sedan till kvällen glad och nöjd, somnad vi 19.30-20.00 och sov ända till 03.00 helt otroligt.

Prövar lite olika för att han sedan ska sova bra på natten...Så idag har han just nu sovit 2 timmar se får vi se om han vill vara vaken resten av dagen...då blir det spännade hur han sover i natt. Tycker det är lika spännande varje natt för att se hur den blir=)
Han är så dukigt varje kväll... Han somnar själv i sin egna säng!!

Syster M ska ut och flyga i kväll...Ända till Luleå=)
Inatt så åker Älsklingen till värnen för lite fiske, Så jag och Vincent blir helt själv=( tråkigt! Försökte ragga hit lillsyrran...Men det dög väl inte!
Hade besök igår av Gullan Gullberg och hennes mamma,Fick så fina kläder till Vincent. et var så trevligt!


Nej nu ska jag ut i solen igen...

En glad kille


Mys i soffan

Gullungen




Har även träffat Alicia






















4 kommentarer:

  1. blir du själv över natten? spännande-det kommer att gå finfint!
    vi kanske skall kika ut till er en liten sväng i morgon eftermiddag(2tiden) om du inget har för dig? en liten "snabbis" och pussa på V och krama dig. Maja tittar ofta in på bloggen och tittar på V´s bilder.

    Vi håller tummarna för Maria!!!

    Kramisar!(jag ringer dig med snart)

    SvaraRadera
  2. åh vilka fina bilder! Klart vi måste ses vännen, har ni mycket påskplaner? För jag kan nog en sväng på sö eller måndag annars, om det inte blir en snabbis för det kan man klämma in alla dagar :p Så mycket man ska hinna när man väl är hem..Tycker om dig och take care!!

    SvaraRadera
  3. Hallå där, city Jobsbo anropar...vi kanske kan få till en liten träff snart, här eller där. Är nu ensam med kidsen i tre veckor då Håkan flög till Kina på jobb i dag.
    Kram Majsan

    SvaraRadera
  4. det gick bra...om det bara vart 50 mil så kanske men det är 85... så nja men det gick ju bra och jag överlevde så det är skönt =)
    ska hälsa tillbaka =)
    älskar dig massor ;) puss

    SvaraRadera