lördag 25 april 2009

Phuu...

Få se om jag tar mig ur sängen i morgon... I dag har vi röjt hela dagen från kl 8 i morse till nu ungefär så det vart en hel dag. Tusen tack svärföräldrarna och mamma & pappa och Sara Lara för hjälpen.
Bilder från idag...

Den här fyllde vi...
Gröna växthuset...
Paus



Är också med





Lägger in bilder som det såg ut när vi flyttad in...






Här ser ni skymten av det gröna växthuset...

Det var rena djungel när vi flyttad in...
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa i soffan till Robinsson






















6 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni har varit!!
    Själv har jag bara försökt kratta lite, men det är svårt när man har en liten utforskande rymmare att hålla ögonen på hela tiden. Ska bli skönt när Kinamannen kommer tillbaka igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoh! Va Ni har slitit-bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Japp, vi dricker saven. Man kn koka den till sirap men det har jag inte hunnit pröva än. Det sägs ju enligt gammalt att björksaven är nyttig. Exakt för vad vet jag inte-har inte forskat så mycket i det mer än att det skall "drivapå" magen lite....det behöver jag.
    Smakar inte igentligen så mycket lite "friskt träigt" eller hur man ska uttrycka det, det sägt också ha samma verkan mot tumörer som xylitol på karies-motverkande.
    Man kan åxå göra vin på det!

    Lite kul att göra det med barne och se vad man kan få från naturen ;)!

    Ha de gött och hälsa grabbarna!

    SvaraRadera
  4. Oj det var riktigt bra jobbat! :) Och gusingen va stor gullungen blivit då :) Växer så det knakar kan jag tro :P Kram

    SvaraRadera
  5. Ojoj, vad du har legat i på bloggfronten då, många dagar jag inte sett förns nu... Jo nog är det allt lite skillnad från när ni flyttade in :P
    Älskar dej <3

    SvaraRadera
  6. Kinamannen kommer på tisdag kväll. Det ska bli så skönt att få hem honom.

    SvaraRadera