tisdag 14 april 2009


Krama mig ofta Av: Stina Norén

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg, låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg. Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test, för även om jag klagar är ni ändå bäst. Visa mig i handling vad respekt är för någonting, lär mig se det vackra i världen runt omkring. Tala om att jag duger just precis som jag är, och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär. Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor. och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!!!
Visst var den fin?

7 kommentarer:

  1. Haha ja mamma två, jag var på hotellet 01.20 då jag skickade mess till mamma, men man kan väl vara vaken på hotellet? :P Justde.. Det kan du nog lista ut själv vad det var.. Tack =)
    Älskar dej mami2 ;)

    Puss <33

    SvaraRadera
  2. fin och tänkvärd!

    ska vi ses på torsdag?

    kramleikram!

    SvaraRadera
  3. jag skyndade mig ju =) kommer somna med ett leende på läpparna =)
    älskar dig

    SvaraRadera
  4. Jättefin...nästan så jag vill ta mig en skvätt!
    Jag är ju i alla fall gräsänkling den här veckan så jag kan snörvla högt utan att guben undrar vad jag håller på med!

    Saknar er....kram på er alla!!

    SvaraRadera
  5. Jodu, här är det ordning ska du veta ;)
    Älskar dej <33

    SvaraRadera
  6. haha ja du skulle sett det... ojoj va kul det såg ut :)
    syns i morgon... längtar efter er :)

    SvaraRadera
  7. Hm, blir nog ingen filmkväll för min del iaf, du kan ju en ha =) Blir nog mysigt.
    Älskar dej. Hoppas vi ses snart.
    Puss och kram <33

    SvaraRadera